piątek, 31 marca 2017

Wielkanocne dekoracje



Wielkanoc zbliża się wielkimi krokami. W tym roku wiosna wyprzedziła nadejście świąt. Mam nadzieję że pogoda też będzie wiosenna.  Rozpoczęłam dzisiaj przedświąteczne porządki a przy okazji zrobiłam też trochę wielkanocnych dekoracji.













































Trochę się tego nazbierało. Niektóre dekoracje zrobiłam sama, ale część jest wypatrzona i zakupiona w sklepach (szczególnie słodkości, ale nie tylko). Nie mamy jeszcze pisanek, ale są w planach. Moje małolaty już mają wolne od szkoły, trzeba będzie ich czymś zająć.

Mam nadzieję że was zainspirowałam jakimiś pomysłami.



z pozdrowieniami

Margaritka














4 komentarze:

  1. Bardzo fajnie i kolorowo u Ciebie na wiosnnę i zbliżające się święta :)
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie takie kolory kojarzą mi się z wiosną i ze świętami Wielkanocnymi :)

      Usuń
  2. Świetne inspiracje Małgosiu, mnie zainteresowało to jajkowe serducho :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, akurat to serducho nie jest zrobione przeze mnie, ale myślę o zrobieniu wianka może kiedyś się uda :)

      Usuń