środa, 12 października 2016

Ciasto urodzinowe





Sezon urodzinowy zaczyna się u nas w sierpniu i trwa do listopada, później jest miesięczna przerwa i kolejne urodziny w styczniu. Wczoraj urodziny obchodził mój średni synek, który już ma 11 lat. Zawsze się zastanawiam jak to jest możliwe że czas tak szybko mija, przecież dopiero co był malutki, zaczynał chodzić. Co ja mówię dopiero co byłam w ciąży i nie mogłam się doczekać kiedy go zobaczę. Czas mija nieubłaganie, co najbardziej widać po dzieciach. Zmieniają się w tempie błyskawicy z malucha na dziecko szkolne, potem z dziecka przeobrażają się w nastolatka, aby w końcu wkroczyć w dorosłość. Czas mija zbyt szybko i nie powinniśmy tracić tych cennych chwil jakie mamy gdy dzieci są jeszcze małe i zależne od nas. Trochę się rozpisałam a chciałam wam po prostu pokazać tort urodzinowy zrobiony dla mojego, całkiem już dużego chłopaka.




Najpierw zrobiłam ciasto czekoladowe z tego przepisu. Wykonanie tego ciasta jest szybkie i nieskomplikowane.















Następnie trochę je udekorowałam,


i gotowe




Jubilat był bardzo zadowolony, gdy po powrocie ze szkoły czekał na niego prezent urodzinowy i tort niespodzianka.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz