niedziela, 4 września 2016

Dzień urodzin

Dzień dobry moi drodzy

Wiem, dawno mnie nie było. Wakacje nie były dla mnie sprzyjające do tworzenia nowych postów. Byliśmy w ciągłych rozjazdach. Gdy już wróciliśmy do siebie,cała moja dzieciarnia domagała się ciągłej uwagi, więc moja energia została skierowana na nich.
Teraz już szkoła się rozpoczęła więc będą mieli co robić.

Dzisiaj chciałabym wam zdać relacje z celebrowania moich urodzin,które miałam kilka dni temu, zarówno przez moją rodzinę jak i przyjaciół. Moi synowie zaczęli  przygotowania już w wieczór poprzedzający ten dzień. Najpierw namówili tatę aby zawiózł ich do sklepu, aby mogli kupić mi prezenty. Po powrocie do domu, zamknęli mnie w pokoju i dali mi zakaz wychodzenia, a oni w tym czasie robili dekoracje w salonie i pakowali prezenty. Ja oczywiście nie mogłam już tego wieczoru zaglądać do salonu. Z samego rana, w dzień moich urodzin usłyszałam dochodzące z kuchni odgłosy krzątaniny, a nawet odgłosy sprzeczek odnośnie tego kto co przygotowuje. Gdy już przygotowali śniadanie to wysłali jednego posłańca aby mnie sprowadził na dół. Gdy weszłam do salonu to moim oczom ukazał się taki widok.















A tak wyglądało moje urodzinowe śniadanko przygotowane przez moich chłopaków.



Wszystko było bardzo pyszne.


Wczoraj zaprosiliśmy jeszcze znajomych na urodzinowego grilla i chociaż pogoda nie dopisała, to goście  pojawili się prawie w komplecie i jak to się mówili po angielsku: They have made my day co można przetłumaczyć, że dzięki nim ten dzień był wyjątkowy.

Pokaże wam jeszcze kilka zdjęć moich prezentów i słodkości przygotowanych specjalnie dla moich gości.







kapcie od moich synów






































Jestem wdzięczna za to każdą taką chwilę z rodziną, znajomymi i przyjaciółmi. Dziękuję wam kochani za to że jesteście.

Margaritka

























2 komentarze:

  1. Przede wszystkim sto lat!!! :) Rodzinkę masz wyjątkową i wspaniałą i życzę Wam wielu cudownych lat w szczęsciu i pomyślności :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń