poniedziałek, 16 maja 2016

Z lotu ptaka

Witajcie moi drodzy

Ostatnio was trochę zaniedbałam, jakoś dużo się u nas dzieje, dlatego trudno mi znaleźć spokojną chwilę. Dzisiaj też nie będę się rozpisywać, pokażę wam tylko kilka fotek zrobionych z lotu ptaka przez okienko samolotu. Pogoda podczas lotu była wspaniała, więc udało mi się zrobić trochę zdjęć. Zdjęcia te robiłam też z myślą, że pokaże je dzieciom z klasy mojego najmłodszego synka. Tak się składa że pracuje z tą klasą raz w tygodniu więc będzie to wspaniała okazja aby pokazać im jak wygląda ziemia z góry. Tym bardziej że teraz mają zrobiony kącik tematyczny: podróż samolotem. Na pewno część dzieci leciała już samolotem ale nie wszystkie.





Młody człowiek  wsiada do samolotu. Dla niego nie ma jeszcze znaczenia nazwa tylko kolory.



Zadowolony podróżnik na pokładzie niebiesko- żółtego  samolotu.





Zawsze mnie zadziwia widok z góry, pola i łąki wyglądają jak przyszyte do siebie skrawki kolorowych materiałów. Szczególnie podobają mi się żółte pola rzepaku. Domy, ulice a nawet samochody wyglądają jak zabawki.  






Wypatrzyliśmy inny samolot







Widok z góry na morze


Gdy lądowaliśmy nad Warszawą mój synek zapytał się" Mamo jesteś pewna że to Polska"?



 A tu już widoki w drodze powrotnej, Warszawa z góry.



Zachód słońca


Zapewniam was że to nie jest reklama linii lotniczych Ryanair, tym bardziej że wracaliśmy samolotem innego przewoźnika, ale może moje zdjęcia zachęcą kogoś do wejścia na pokład samolotu chociażby dla takich widoków.

Pozdrawiam was serdecznie

Margaritka







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz