poniedziałek, 7 marca 2016

Dzień Matki w Anglii.

Dzień Dobry moi drodzy.


Wczorajszy dzień był dla mnie wyjątkowy z tego względu ,że to był Dzień Matki. Tutaj w Anglii Dzień Matki świętuje się w niedzielę przypadającą trzy tygodnie przed Wielkanocą. Bardzo często w tym dniu rodziny spotykają się w restauracjach, celebrując ten dzień wspólnym, niedzielnym obiadem.

Moi chłopcy naprawdę mnie w tym dniu zaskoczyli. Obudził mnie przepyszny zapach dobiegający z kuchni. Mój średni syn, razem ze swoim zastępczym bratem zrobili specjalnie dla mnie pyszną jajecznicę z czerwoną cebulką i z serem. To była ich własna inicjatywa. Rano dostałam też od wszystkich moich synów koszyk pełen kwiatów. Do tego obietnice ,że będą grzeczni przez cały dzień i muszę przyznać że byli grzeczni prawie przez cały dzień. (Nie czepiajmy się szczegółów).





Od swojego najmłodszego synka dostałam ręcznie zrobioną kartkę.








Po południu czekała mnie jeszcze jedna niespodzianka, gdy wyszłam z domu zobaczyłam przy drzwiach dwie ogromne donice z kwiatkami posadzonymi przez moich chłopaków.
Teraz te kwiaty będą mi sprawiały radość za każdym razem gdy na nie popatrzę.
















Macierzyństwo nie zawsze jest łatwe, często jako matki zmagamy się z różnymi problemami dotyczącymi naszych dzieci. Mimo wszystko dni takie jak ten rekompensują nam cały trud i poświęcenie.


Pozdrawiam serdecznie wszystkich moich czytelników i do następnego wpisu.


Margaritka
























Brak komentarzy:

Prześlij komentarz