środa, 9 grudnia 2015

Coraz bliżej święta.

Witajcie

Czy wy też już zaczynacie odczuwać świątęczną atmosferę? Ja muszę powiedzieć że powoli zaczynam odczuwać że święta Bożego Narodzenia coraz bliżej. Mimo tego iż te właśnie święta to dla mnie przede wszystkim pamiątka narodzin Syna Bożego, to lubię też tą całą przedświąteczną krzątaninę, pewnie dlatego że przypominają mi się beztroskie, dziecięce lata. W moim domu pojawiło się troche świątecznych akcentów.

Przede wszystkim na ścianie zawisł kalendarz adwentowy. Chłopaki codziennie wyjmują sobie z niego coś słodkiego i odliczają ile jeszcze dni zostało do świąt.


Pojawił się też wieniec który zakupiłam na świątecznym kiermaszu.


Szyszki i świeczki doskonale się nadają do świąteczno-zimowej dekoracji.



Pudełka na świąteczne ciasteczka które robię każdego roku w obłędnych ilościach. Zawsze sobie obiecuję że w tym roku zrobię ich dużo mniej, ale nigdy nie dotrzymuję słowa. Ciasteczka rozdaje później sąsiadom i znajomym.



Saneczki ze świątecznym stroikiem.


Ozdoby na choinkę zrobione przez moich chłopaków.


Światełka w kształcie serduszek


Nie może zabraknąć gwiazdy betlejmskiej.


Uszyte przeze mnie poduszeczki


Serce na którym można powiesić różne ozdoby, u mnie ozdoby choinkowe i korkardki.


Razem z chłopakami uszyliśmy też ozdoby choinkowe w kształcie serduszek.


W takim kubku miło jest wypić gorącą czekoladę wieczorową porą.






Święta się zbliżają wielkimi krokami, a wraz z nimi świąteczny nastrój. Jeszcze się pojawię przed świętami bo mam dla was przepisy na świąteczne potrawy. Pokażę też wam swoje ciasteczka które zamierzam już niedługo zacząć produkować.

Pozdrawiam wszystkich czytelników przedświątecznie.


Margaritka














Brak komentarzy:

Prześlij komentarz