poniedziałek, 26 października 2015

Kolory jesieni

Witajcie

Znalazłam wreszcie wolną chwilkę po długimi i spędzonym w intensywny sposób weekendzie. Sobota pod znakiem gości, czyli sprzątanie domu i gotowanie, pieczenie itd. Ale nie zrozumcie mnie źle, ja nie narzekam, ja naprawdę to lubię. Lubię czasami poszaleć w kuchni i lubię gdy znajdzie się ktoś kto doceni to co przygotowałam do jedzenia.
Dzisiaj natomiast udzielałam się społecznie malując twarze dzieciom (i jednej mamie dzieci). Robiłam to po raz pierwszy (nie wliczając malowania dzieci z rodziny na których testowałam przez ostatnie kilka dni). Muszę przyznać że bardzo mi się to zajęcia spodobało, byłam dosłownie oblężona przez dzieciarnię. Dowiedziałam się wielu ciekawostek rozmawiając z większością z nich bo niektórzy byli zbyt onieśmielieni. W każdym bądź razie odkryłam że to jest coś co lubię. Poza tym udało mi się wybrać na jesienny spacer i popstrykać trochę zdjęć, trzymająć aparat w jednej a smycz zakończoną ruszającym się ciągle zwierzakiem w drugiej. Nie było to łatwe ale kilka zdjęć udało mi się zrobić i chciałabym je wam dzisiaj pokazać.






Paleta kolorów liści na drzewach jest zdumiewająco zróżnicowana, co powoduje że świat wygląda inaczej niż w sezonie letnim ale niezmiernie ciekawie i pięknie.







Trawa nadal jest zielona i nie zmieni koloru nawet w zimie.



Turlanie się w kolorowych liściach to świetna zabawa.





Okazuje się że trochę mi tych zdjęć się udało zrobić mimo przeszkód ze strony czworonoga. Moje dzieci mają tygodniową przerwę od szkoły więc będzie się działo, trzeba być kreatywnym i zaradzić nudzie. Pozdrawiam wszystkich czytelników i do usłyszenia.


Margaritka








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz