poniedziałek, 19 października 2015

Jesienne inspiracje

Witajcie

U nas jesień w pełni, ale pogoda nas rozpieszcza, na zewnątrz jest ciepło i przyjemnie. Pogoda sprzyja spacerom i przebywaniu na dworze. Mnie jesień zawsze nastraja melancholijnie. Widzę wszystko w jesiennych kolorach, które zresztą całkiem lubię. Nie są to tylko szarości ale dużo innych kolorów takich jak różne odcienie brązów i zieleni, kolory jesiennych kwiatów, czerwona jarzębina a także różne kolory dyni (od pomarańczowych przez żólte do zielonych). Pomyślałam że w domu też mogłoby się pojawić trochę jesiennych kolorów. Oto moje pomysły.

Dynie zamieszkały w koszyku.



Nie tylko pomarańczowe ale także zielono-żółte


i żółto pomarańczowe



Kwiaty w jesiennych kolorach (i nie tylko)



Półeczka z jesiennymi akcentami


Nie wiem czemu ale ten wzrór pasuje mi do jesiennych motywów


Ten obrazek też może dlatego że są na nim słoiczki kojarzące się z robieniem przetworów na zimę.




Czerwone jabłka



Jesienny obrus uszyty przeze mnie



Zioła, co prawda nie zasuszone ale igłą namalowane



Nawet mój ulubiony piesek zapadł w jesienny sen.


Tym melancholijnym, jesiennym akcentem pożegnam się dzisiaj z wami bo czeka mnie robienie papryki marynowanej z przepisu Babci Zosi. W następnym poście podzielę się z wami recepturą i pokażę zdjęcia. Jeśli podobają się wam moje jesienne inspiracje będzie mi miło jak zostawicie jakiś znak w formie komentarza, oczywiście jeśli macie ochotę.

Pozdrawiam was serdecznie i do następnego postu.


Margaritka











Brak komentarzy:

Prześlij komentarz