piątek, 21 sierpnia 2015

Wakajce pod koniec wakacji

Witajcie

Nareszcie doczekaliśmy się naszych wymarzonych wakacji i chociaż pogoda jak narazie nie dopisuje, widoki rekompensują wszystko.
My w każdym bądź razie jesteśmy dobrej myśli i mamy nadzieję na poprawę pogody, a teraz zapraszam do oglądania zdjęć.

Takie widoki mieliśmy jeszcze z samochodu.













Sami powiedźcie czy te widoki nie robią na was wrażenia? A tutaj nasz mały domek wakacyjny i kwiaty, kwiaty, kwiaty...






i ślimaki przyciągnęły moją uwagę i postanowiłam je uwiecznić


A teraz przygotujcie sie na więcej wrażeń i więcej zapierających dech w piersi widoków.





\












Koło kwiatów nigdy nie mogę przejść obojętnie nawet jak widzę je z daleka zawsze muszę je uwiecznić.








Zdjęć jest całe mnóstwo ale słowa są zbyteczne bo te widoki mówią same za siebie.











Ja w dzieciństwie zawsze marzyłam o dalekich podróżach, o zwiedzaniu, zawsze kochałam góry i piękne krajobrazy. Moje dzieci mają to od urodzenia mam nadzieję że to doceniają.








I kwiatki na zakończenie.


Wakacje poza domem zapowiadają się ciekawie oby tylko prognozy pogody się poprawiły bo jak na razie zapowiadane są deszcze.

Do usłyszenia pozdrawiam serdecznie wszystkich czytelników

Margaritka


























Brak komentarzy:

Prześlij komentarz